E prezantuar “Analiza krahasuese e reklamimit politik në media”

Shoqata e Gazetarëve të Maqedonisë prezantoi publikim të ri me titull: “Analiza krahasuese e reklamimit politik në media”. Autorë të analizës janë Snezhana Trpevska dhe Naser Selmani, ndërsa në të në mënyrë krahasuese është shqyrtuar legjislacioni për reklamimin politik në media në disa vende evropiane dhe në Maqedoni.
Analiza synon të përcjellë standardet më të mira evropiane dhe të njoftojë publikun në Maqedoni me sistemet ligjore të demokracive të zhvilluara në Evropë që nuk lejojnë reklamimin politik në media radiodifuzive. Qëllimi i analizës është
të inkurajojë një debat publik mbi argumentet që i përdorin demokracitë e zhvilluara dhe Gjykata Evropiane për të Drejtat e Njeriut gjatë vlerësimit të ndikimit negativ që reklamimi politik mund të ketë në sferën publike, në gazetarinë dhe, përgjithësisht, në lirinë e shprehjes në Maqedoni.
Kjo analizë u përgatit me mbështetjen financiare të Fondacionit Konrad Adenauer dhe Bashkimit Evropian në kuadër të projektit “Platforma Rajonale për Ballkanin Perëndimor për avokimin e lirisë së mediave dhe mbrojtjen e gazetarëve”.
Analizën mund ta gjeni në këtë hallkë.