• Faqe Hyrëse
  • Preth Nesh
    • Për SHGM
    • Dokumentet
      • Statut
      • Rregullore
      • ANALIZA DHE PUBLIKIME
      • Raportet
      • Plan Strategjik
    • Historiku
    • Press Cliping
      • Press Cliping 2023
      • Press Cliping 2022
    • Galeri
    • Video
  • KODI ETIK
  • Këshilli i Nderit
    • Për Këshillin e Nderit
    • Lajmerime nga Keshilli i Nderit
  • Projekte
    • PROJEKTET AKTUALE
    • PROJEKTE TË KALUARA
  • LAJMËRIME
  • Aktivitete
  • Kontakt
  • Shqip
    • македонски јазик
    • English

Informacioni i kontaktit?

00389 (02) 3298-139
contact@znm.org.mk
Anëtarësohu!
Здружение на новинари на Македонија
    • Faqe Hyrëse
    • Preth Nesh
      • Për SHGM
      • Dokumentet
        • Statut
        • Rregullore
        • ANALIZA DHE PUBLIKIME
        • Raportet
        • Plan Strategjik
      • Historiku
      • Press Cliping
        • Press Cliping 2023
        • Press Cliping 2022
      • Galeri
      • Video
    • KODI ETIK
    • Këshilli i Nderit
      • Për Këshillin e Nderit
      • Lajmerime nga Keshilli i Nderit
    • Projekte
      • PROJEKTET AKTUALE
      • PROJEKTE TË KALUARA
    • LAJMËRIME
    • Aktivitete
    • Kontakt
    • Shqip
      • македонски јазик
      • English

    Aktivitete

    • Home
    • Blog
    • Aktivitete
    • E prezantuar “Analiza krahasuese e reklamimit politik në media”

    E prezantuar “Analiza krahasuese e reklamimit politik në media”

    • Categories Aktivitete
    • Date December 28, 2018

    Shoqata e Gazetarëve të Maqedonisë prezantoi publikim të ri me titull: “Analiza krahasuese e reklamimit politik në media”. Autorë të analizës janë Snezhana Trpevska dhe Naser Selmani, ndërsa në të në mënyrë krahasuese është shqyrtuar legjislacioni për reklamimin politik në media në disa vende evropiane dhe në Maqedoni.

    Analiza synon të përcjellë standardet më të mira evropiane dhe të njoftojë publikun në Maqedoni me sistemet ligjore të demokracive të zhvilluara në Evropë që nuk lejojnë reklamimin politik në media radiodifuzive. Qëllimi i analizës është
    të inkurajojë një debat publik mbi argumentet që i përdorin demokracitë e zhvilluara dhe Gjykata Evropiane për të Drejtat e Njeriut gjatë vlerësimit të ndikimit negativ që reklamimi politik mund të ketë në sferën publike, në gazetarinë dhe, përgjithësisht, në lirinë e shprehjes në Maqedoni.

    Kjo analizë u përgatit me mbështetjen financiare të Fondacionit Konrad Adenauer dhe Bashkimit Evropian në kuadër të projektit “Platforma Rajonale për Ballkanin Perëndimor për avokimin e lirisë së mediave dhe mbrojtjen e gazetarëve”.

    Analizën mund ta gjeni në këtë hallkë.

    • Share:
    author avatar
    ЗНМ Македонија

    Previous post

    U promovua publikimi: "Shpifja dhe fyerja si pjesë e reformave në media"
    December 28, 2018

    Next post

    SHGM: Urgjentisht të sanksionohen sulmuesit e gazetares Mirjana Mirçevska Jovanoviq
    January 20, 2019

    You may also like

    naslovna (3)
    SHGM dhe Ministria e Brendshme me protokoll për sigurinë e gazetarëve në internet
    22 March, 2023
    slika incident stip
    Kallëzim në MPB për pengim të punës së kameramanit të TV M Net në Shtip
    17 March, 2023
    333431799_211449381490161_4674541961277658950_n
    Gazetarët dhe prokurorët diskutuan mënyrat e mundshme për mbrojtjen e lirisë së shprehjes
    16 March, 2023

    Kërko

    Kategoritë

    • Aktivitete
    • Keshilli i Nderit
    • LAJMËRIME
    logo-eduma-the-best-lms-wordpress-theme

    00389 (02) 3298-139

    contact@znm.org.mk

    Градски ѕид, блок 13 1000 Скопје

    Dokumentet

    • Statut
    • Rregullore
    • Analiza dhe Publikime
    • Plan Strategjik

    SHGM

    • Për SHGM
    • Historiku
    • Galeri
    • Kontakt

    Lidhjet

    • Lajmerime
    • Aktivitetet
    • Bashkohu me ne
    • Privacy & Cookies

    © 2020 Сите права задржани - ЗНМ Скопје. Развиено од SVNA Design

    [miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

    Login with your site account

    Lost your password?